Σήμερα συμπληρώνονται 76 χρόνια, από την ύψωση της ελληνικής σημαίας στο γήπεδο του Παναθηναϊκού, για πρώτη φορά στην γερμανική κατοχή.
Ο τότε διευθυντής του γηπέδου, Αντώνης Βρεττός, σήκωσε την ελληνική σημαία για πρώτη φορά επί γερμανικής κατοχής στο γήπεδο του τριφυλλιού.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ