Με την ευχή να έχουν υγεία και δύναμη για να καταφέρουν να ανταποκριθούν στα καθήκοντά τους, ο Δήμαρχος Ηρακλείου Αλέξης Καλοκαιρινός πραγματοποίησε το πρωί της Δευτέρας 8/1/24 την Ορκωμοσία δυο Συμβούλων του 2ου Δημοτικού Διαμερίσματος.
Πρόκειται για την Δέσποινα Αγγελάκη, τακτικό μέλος του Συμβουλίου η οποία λόγω αντικειμενικής αδυναμίας δεν είχε μπορέσει να ορκιστεί κατά την τελετή Ορκωμοσίας των νέων Συμβούλων της 16ης Δεκεμβρίου 2023 και τον Ελευθέριο Ψαλιδάκη, που αντικαθιστά τη Σταματία Κάπα ως πρώτο αναπληρωματικό μέλος του Συμβουλίου του Διαμερίσματος.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό