Συνελήφθησαν το απόγευμα της Πέμπτης (03/10), σε αγροτική περιοχή της Ορεστιάδας, από αστυνομικούς του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Ορεστιάδας, δύο άνδρες, οι οποίοι κατελήφθησαν να επιβαίνουν σε Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο και να έχουν αφαιρέσει τέσσερις μεταλλικές δικλίδες επιφανειακού δικτύου άρδευσης του ΤΟΕΒ Ορεστιάδας.
Σημειώνεται ότι οι δράστες αρχικά ακινητοποίησαν το όχημα, ενώ ακολούθως αρνήθηκαν τον αστυνομικό έλεγχο και ανέπτυξαν ταχύτητα με κίνδυνο να προκαλέσουν σωματική βλάβη στον αστυνομικό που επιχείρησε να τους ακινητοποιήσει. Κατασχέθηκαν τα ανωτέρω μεταλλικά αντικείμενα τα οποία αποδόθηκαν στον δικαιούχο τους καθώς επίσης και το Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο των δραστών. Την προανάκριση ενεργεί η Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Ορεστιάδας.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Χρίστος Δήμας: Μέσα στον Ιούλιο παραδίδεται στην κυκλοφορία το Βόρειο Τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Ε65: Καλαμπάκα – Γρεβενά
Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου: Ενίσχυση του Τμήματος Προσωπικού με νέα υπάλληλο
Ρουμάνοι Τουριστικοί Πράκτορες σε Λέσβο και Χίο