Στη σύλληψη δύο διακινητών παράνομων μεταναστών προχώρησαν οι αστυνομικοί το πρωί της Δευτέρας στην στην Ορεστιάδα. Συγκεκριμένα οι αστυνομικοί του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Κυπρίνου της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ορεστιάδας, συνέλαβαν τους δύο αλλοδαπούς διακινητές στην Εθνική οδό Ορμενίου – Αρδανίου.
Οι άνδρες της αστυνομίας εντόπισαν τους δράστες να επιβαίνουν σε Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο και να μεταφέρουν παράνομα στο εσωτερικό της Χώρας δύο μη νόμιμους μετανάστες. Κατασχέθηκαν το παραπάνω όχημα και κινητά τηλέφωνα. Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ορεστιάδας, ενώ την προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Κυπρίνου.
Δείτε φωτογραφία:


Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Χρίστος Δήμας: Μέσα στον Ιούλιο παραδίδεται στην κυκλοφορία το Βόρειο Τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Ε65: Καλαμπάκα – Γρεβενά
Δήμος Ραφήνας – Πικερμίου: Ενίσχυση του Τμήματος Προσωπικού με νέα υπάλληλο
Ρουμάνοι Τουριστικοί Πράκτορες σε Λέσβο και Χίο