Στην Θεσσαλονίκη για λογαριασμό του Άρη αναμένεται να έρθει μετά από ένα χρόνο απουσίας ο Ματέο Γκαρσία.
Ο Αργεντινός αναμένεται να πατήσει σήμερα στην Θεσσαλονίκη και να υπογράψει τετραετές συμβόλαιο συνεργασίας με τους “κιτρινόμαυρους”.
Κατά την διάρκεια της σημερινής μέρας, ο 24χρονος εξτρέμ θα παρουσιαστεί από την ομάδα, παρόντος και του Θοδωρή Καρυπίδη και εν συνεχεία θα ξεκινήσει προπονήσεις, προκειμένου να είναι άμεσα στην διάθεση του Άκη Μάντζιου.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος