Οι ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού χωρίστηκαν σε δύο γκρουπ με το πρώτο, που απαρτιζόταν από όσους δεν αγωνίστηκαν στο φιλικό με τον ΠΑΣ Γιάννινα, να ακολουθεί κανονικά το πρόγραμμα προπόνησης.
Το άλλο σχηματίστηκε με όλους όσοι αγωνίστηκαν τη Δευτέρα το βράδυ στο φιλικό με τους Ηπειρώτες, και το οποίο έκανε αποθεραπεία.
Σουντανί και Κούτρης συνεχίζουν το πρόγραμμά τους, ενώ Σεμέδο και Τζολάκης παραμένουν στο σπίτι τους.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ