Ο ποδοσφαιριστής της ΑΕΚ μίλησε στην κάμερα της NOVA μετά την αναμέτρηση με τον Παναθηναϊκό και υπογράμμισε:
«Αισθάνομαι χαρούμενος που επέστρεψα μετά από αρκετό καιρό. Δεν είμαι στο 100%, το ξέρει ο κόσμος, αλλά είμαι χαρούμενος που βοήθησα. Στο τέλος θα μπορούσαμε να φύγουμε με τη νίκη καθώς δημιουργήσαμε ευκαιρίες. Έχουμε ακόμα εννιά τελικούς και τα παιχνίδια του Κυπέλλου. Αυτό που έχουμε μπροστά μας είναι εννιά τελικοί και πρέπει να πάρουμε όσους βαθμούς γίνεται για τη 2η θέση. Θέλω να μπορώ να βοηθάω την ομάδα και να δείχνω ότι είμαι ο ίδιος παίκτης που βοηθούσε την ομάδα μέχρι το σημείο του τραυματισμού μου».

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος