Τις πρώτες του δηλώσεις με την φανέλα του Άρη πραγματοποίησε ο Ξαντέ Σίλβα, οποίος αναμένεται να ενισχύσει την επιθετική γραμμή των κιτρινόμαυρων.
Ο Πορτογάλος επιθετικός ενσωματώθηκε στην ομάδα και σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ARIS FC TV, μίλησε για τον Άρη και την Θεσσαλονίκη,

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ