Μετά το τέλος του πρωταθλήματος και των play off της Superleague, ο Ολυμπιακός βγήκε πρωταθλητής ωστόσο ο ΠΑΟΚ σε μια άσχημη χρονιά και ποδοσφαιρικά και έξω αγωνιστικά κατάφερε να κατακτήσει την 2η θέση.
Σύμφωνα με την στατιστική υπηρεσία ο ”Δικέφαλος του Βορρά” ήταν η ομάδα με τις περισσότερες χαμένες ευκαιρίες στα play off, με τον αριθμό να είναι 12.
Δεύτερος σε χαμένες ευκαιρίες είναι ο Παναθηναϊκός με 6. Με τις δυο ομάδες να έχουν αρκετά θέματα στο εύκολο γκολ.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος