Με προπόνηση που έγινε στο Αθλητικό Κέντρο του Ρέντη ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του Ολυμπιακού για τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος, ο οποίος θα διεξαχθεί την Κυριακή (21:00) στο ΟΑΚΑ.
Ο Πέδρο Μαρτίνς γύμνασε τους παίκτες του για τελευταία φορά πριν από τον τελικό το πρωί του Σαββάτου και στη συνέχεια ανακοίνωσε την αποστολή που αποτελείται από 20 ποδοσφαιριστές.
Αναλυτικά η αποστολή:
Αλέν, Καραργύρης, Παπαδούδης, Τοροσίδης, Παπαδόπουλος, Μπα, Σισέ, Μαρτίνης, Καφού, Καμαρά, Μπουχαλάκης, Ραντζέλοβιτς, Μασούρας, Λοβέρα, Μπρούνο, Φορτούνης, Βαλμπουενά, Σουρλής, Χασάν, Ελ Αραμπί.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027