Ο προπονητής της ομάδας του ΟΦΗ, Γιώργος Σίμος, μίλησε στην κάμερα του ΟΦΗ TV για την αναμέτρηση με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα, στο πλαίσιο της 3ης αγωνιστικής των play offs της Super League.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στην κάμερα του ΟΦΗ TV:
Ο προπονητής της ομάδας του ΟΦΗ, Γιώργος Σίμος, μίλησε στην κάμερα του ΟΦΗ TV για την αναμέτρηση με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα, στο πλαίσιο της 3ης αγωνιστικής των play offs της Super League.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στην κάμερα του ΟΦΗ TV:
Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος