Την επιστροφή της Λάρισας στο Αλκαζάρ σχολίασε ο πρώην μεγαλομέτοχος των ”Βυσσινή” Κώστας Πηλαδάκης.
Αναλυτικά η δήλωσή του:
«Παρακολουθώ τα τεκταινόμενα σχετικά με την επιλογή της ομάδας να επιστρέψει στο Αλκαζάρ. Όσο και να μην μας συμφέρει μια τέτοια επιλογή, εάν είναι για το καλό της ομάδας, καλώς να γίνει και εύχομαι κάθε επιτυχία».

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ