Tην Δευτέρα 24 Αυγούστου στις 17.00 θα γίνει η πρώτη προπόνηση του ΟΦΙ για την νέα σεζόν η οποία συμπίπτει με την παρθενική εμφάνιση του στην SL2.
Η ομάδα της Ιεράπετρας κάλεσε όσους μπορούν να παραβρεθούν την Δευτέρα στο Βουζουνεράκειο, για να δώσει το έναυσμα ενόψει της νέας σεζόν.
Το κάλεσμα του ΟΦΙ:
Όσοι μπορούμε ας παραβρεθούμε την Δευτέρα στο Βουζουνεράκειο.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ