Χωρίς τον Κοσμά Τσιλιανίδη θα αγωνιστεί ο ΟΦΗ στα playoffs αλλά και για αρκετούς ακόμη μήνες. Ο μεσοεπιθετικός των Ηρακλειωτών ένιωσε χθες ενοχλήσεις στο γόνατο και οι εξετάσεις έδειξαν πως έχει υποστεί ρήξη πρόσθιου χιαστού και μερική ρήξη έσω πλαγίου συνδέσμου.
O άτυχος ποδοσφαιριστής θα υποβληθεί άμεσα σε χειρουργική επέμβαση αποκατάστασης από το ιατρικό της ομάδας και θα αρχίσει πρόγραμμα αποθεραπείας, με σκοπό να επιστρέψει όσο το δυνατόν πιο σύντομα στους αγωνιστικούς χώρους.
«Σιδερένιος Κοσμά! Είμαστε όλοι δίπλα σου! Θα γυρίσεις πιο δυνατός», αναφέρει το μήνυμα του ΟΦΗ για τον 26χρονο άσο, ο οποίος φέτος είχε 7 γκολ και 8 ασίστ σε 26 συμμετοχές με την ομάδα του Ηρακλείου.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος