Χωρίς τους διεθνείς Vahid Selimovic και Απόστολο Διαμαντή, οι οποίοι κλήθηκαν στην Εθνική Λουξεμβούργου και στην Εθνική Ελπίδων αντίστοιχα, ολοκληρώθηκε το απόγευμα της Δευτέρας (31/8) η προπόνηση του ΟΦΗ στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Ο Felipe Souza συμμετείχε σε μέρος της προπόνησης, ενώ ο Κοσμάς Τσιλιανίδης έκανε πρόγραμμα αποκατάστασης.
Η σημερινή προπόνηση περιελάμβανε ασκήσεις κινητικότητας, άσκηση με έμφαση στην φυσική κατάσταση, ασκήσεις τεχνικής, άσκηση μεταβιβάσεων, και παιχνίδι κατοχής.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος