Χωρίς απρόοπτα ολοκληρώθηκε η προπόνηση που έγινε το απόγευμα της Παρασκευής (25/9), στο “Θ. Βαρδινογιάννης”, με την οποία συνεχίστηκε η προετοιμασία του ΟΦΗ
για τον εντός έδρας αγώνα της Κυριακής (27/9) με τον Ατρόμητο.
Σε μέρος της προπόνησης συμμετείχε ο Felipe Souza. Πρόγραμμα αποκατάστασης συνέχισαν για μια ακόμη ημέρα οι Ricardo Vaz και Κοσμάς Τσιλιανίδης.Η προπόνηση περιελάμβανε ασκήσεις κινητικότητας, παιχνίδι κατοχής σε μικρούς χώρους, ασκήσεις με τελειώματα φάσεων και αγωνιστικό παιχνίδι.
Επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για αύριο, Σάββατο (26/9), στις 17:30, μετά το τέλος της οποίας θα ανακοινωθεί η αποστολή για τον αγώνα με τον Ατρόμητο.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος