Χωρίς τους Κώστα Γιαννούλη, Adil Nabi και Juan Neira, οι οποίοι ακολούθησαν πρόγραμμα αποφόρτισης, ολοκληρώθηκε το απόγευμα της Τετάρτης (30/9) η προπόνηση του ΟΦΗ.
Σε μέρος του κανονικού προγράμματος συμμετείχε ο Felipe Souza, ενώ οι Ricardo Vaz και Κοσμάς Τσιλιανίδης έκαναν πρόγραμμα αποκατάστασης.
Η σημερινή προπόνηση περιελάβανε ασκήσεις κινητικότητας, ασκήσεις μεταβιβάσεων και αγωνιστικό παιχνίδι.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ