Με προπόνηση που έγινε το απόγευμα της Παρασκευής (14/8) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ολοκληρώθηκε μια ακόμα ημέρα προετοιμασίας της ομάδας του ΟΦΗ, ενόψει της έναρξης της νέας αγωνιστικής περιόδου 2020-21.
Ο Felipe Souza συμμετείχε σε μέρος της προπόνησης, ενώ πρόγραμμα αποκατάστασης ακολούθησαν οι Δημήτρης Σωτηρίου και Κοσμάς Τσιλιανίδης.
Το πρωί υποβλήθηκε σε εργομετρική αξιολόγηση το δεύτερο γκρουπ ποδοσφαιριστών. Οι υπόλοιποι ακολούθησαν πρόγραμμα με ασκήσεις κινητικότητας, ενδυνάμωσης, μεταβιβάσεων και ασκήσεις με έμφαση στην αμυντική λειτουργία.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος