Με διπλή προπόνηση συνεχίστηκε σήμερα, Τρίτη (18/8) η προετοιμασία της ομάδας του ΟΦΗ, ενόψει της έναρξης της νέας αγωνιστικής περιόδου 2020-21.
Ο Juan Νeira δεν συμμετείχε στην προπόνηση, λόγω ενοχλήσεων στο υποκνημίδιο και έκανε θεραπεία.
Εκτός για λόγους ξεκούρασης έμεινε ο Felipe Souza, ενώ οι Δημήτρης Σωτηρίου και Κοσμάς Τσιλιανίδης έκαναν πρόγραμμα αποκατάστασης.
Οι Vajebah Sakor, Νίκος Κοροβέσης και Μανώλης Περδίκης προπονήθηκαν κανονικά.
Το πρωί οι ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ, ακολούθησαν πρόγραμμα ενδυνάμωσης σε γυμναστήριο. Η απογευματινή προπόνηση ήταν επικεντρωμένη σε ασκήσεις κινητικότητας και συντονισμού, άσκηση 3 εναντίον 2 και τελικό παιχνίδι.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος