Με προπόνηση που έγινε το απόγευμα της Πέμπτης (3/9), ολοκληρώθηκε μια ακόμη ημέρα προετοιμασίας για τον ΟΦΗ, ενόψει της έναρξης της νέας αγωνιστικής περιόδου 2020-21.
Ο Juan Neira ακολούθησε για δεύτερη συνεχή ημέρα ατομικό πρόγραμμα, ενώ ο Felipe Souza συμμετείχε σε μέρος της προπόνησης. Πρόγραμμα αποκατάστασης έκανε ο Κοσμάς Τσιλιανίδης.
Από την προπόνηση των Κρητικών απουσίαζαν και οι διεθνείς, Vahid Selimovic και Aπόστολος Διαμαντής.
Το σημερινό πρόγραμμα περιελάμβανε ασκήσεις κινητικότητας, άσκηση τεχνικής, παιχνίδι fun και ποδοβόλευ.
Επόμενη προπόνηση για τον ΟΦΗ έχει προγραμματιστεί για αύριο, Παρασκευή (4/9), στις 18:00, μετά το τέλος της οποίας θα ανακοινωθεί η αποστολή για το φιλικό με τον Εργοτέλη (5/9, 20:00).

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος