Σε μια πολύ όμορφη και συνάμα συγκινητική κίνηση προχώρησαν οι μαθητές του 6ου Γυμνασίου Ηρακλείου.
Έπειτα από πρόταση / άδεια που ζήτησε το 15μελες, έκαναν στην αυλή του σχολείου τους μια διαμαρτυρία απέναντι σε κάθε μορφή βίας με αφορμή το θάνατο 17χρονου στην Αθήνα και τις ταραχές που ακολούθησαν.
Η δράση αφορούσε το σχηματισμό του συνθήματος "ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΒΙΑ" με τις τσάντες των μαθητών/τριών στην αυλή του σχολείου, τη φωτογράφισή του και την ανάρτηση αργότερα στα κοινωνικά τους δίκτυα.
Η δράση έγινε ομαλά με τη συμμετοχή όλων των μαθητών και εκπαιδευτικών του σχολείου.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Ένα ακόμη εργατικό δυστύχημα – Η απορρύθμιση, η αποδυνάμωση των ελεγκτικών μηχανισμών και η εντατικοποίηση σκοτώνουν
Η Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Ηρακλείου διαψεύδει συμφωνία για δομή μεταναστών στις Μαλάδες – «Δεν υπογράψαμε, ούτε θα υπογράψουμε» (vid)
Παραπληροφόρηση από τον ΠΟΥ για να στηρίξει ότι δεν υπάρχει κατανάλωση κρασιού χωρίς κίνδυνο για την υγεία