Στην 24ωρη πανελλαδική – πανεργατική απεργία που έχουν προκηρύξει η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ για μεθαύριο Τετάρτη, 20 Νοεμβρίου θα συμμετέχει ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΘ. Κατά τη διάρκεια της απεργίας οι λεωφορειακές γραμμές θα κυκλοφορούν με προσωπικό ασφαλείας, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΑΣΘ. Κανονικά θα εκτελεστούν τα δρομολόγια των ειδικά διασκευασμένων οχημάτων εξυπηρέτησης των Ατόμων με Αναπηρίες, καθώς και η νυχτερινή γραμμή Ν1 που εκτελεί το δρομολόγιο ΚΤΕΛ – Αεροδρόμιο Νυχτερινό.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό