«Καλή χρονιά, με υγεία». Με αυτή την ευχή ο Πρόεδρος της Βουλή των Ελλήνων, κ. Νικήτας Κακλαμάνης κήρυξε σήμερα την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς στον αγιασμό που έγινε στον Βρεφονηπιακό σταθμό του Κοινοβουλίου.
Μετά το πέρας του αγιασμού, ο κ. Ν. Κακλαμάνης ευχήθηκε στα παιδιά καλή πρόοδο και δύναμη στους γονείς τους.
Παρόντες στην εκδήλωση ήταν η Γενική Διευθύντρια Οικονομικών και Διοικητικής Υποστήριξης, κ. Ζωή Χονδρογιάννη, ο Φρούραρχος κ. Γιάννης Λιανουδάκης και ο Πρόεδρος του Συλλόγου των Υπαλλήλων της Βουλής, κ. Σπύρος Δημοσχάκης.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό