Δύο φοιτητές, ένας Πόντιος κι ένας Αθηναίος μπαίνουν μαζί στις τουαλέτες μια καφετέριας λίγο πριν φύγουν.
Μια στιγμή κοιτάει ο ένας το πουλί του άλλου και βάζουν τα γέλια.
Του Αθηναίου είναι ίσιο ενώ του Πόντιου είναι στριφτό. «Αχαχα! Δεν έχω ξαναδεί τέτοιο πουλί ποτέ!», λέει ο Αθηναίος.
«Γιατί ρε τι έχει;» ρωτάει ο Πόντιος.
«Είναι σαν πλεξούδα ρε συ!».
«Γιατί το δικό σου που είναι ίσιο είναι καλύτερο;».
Μετά από λίγο το τινάζει ο Αθηναίος φοιτητής και του λέει ο Πόντιος: «Ωπα τι έκανες τώρα;».
«Την τίναξα ρε».
«Γιατί το έκανες αυτό;».
«Για να πέσουν και οι τελευταίες σταγόνες ρε βλάκα».
«Ααα, τώρα εξηγείται, εγώ όλα αυτά τα χρόνια την στράγγιζα!».
athensmagazine.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό