Ο Μιχάλης Μπούσης στην σημερινή συνέντευξη τύπου αναφέρθηκε στο προπονητικό κέντρο, αλλά και στον Γιάννη Σαμαρά.
Αναλυτικά τα όσα είπε:
«Η μεγάλη αλλαγή που θέλω να δω είναι το προπονητικό κέντρο. Είναι αμαρτία να έχουμε τον Γιάννη Σαμαρά και να μην έχει τα εργαλεία να προχωρήσει. Αν τα παιδιά μου ήταν ποδοσφαιριστές θα τα έδινα στον Γιάννη Σαμαρά. Προσέχει τα παιδιά, αγαπάει το ποδόσφαιρο και αυτό φαίνεται στο έργο του. Δεν είναι τυχαίο που ο Γιώργος, με αυτή τη σπουδαία καριέρα, είναι ένας απλός άνθρωπος. Εύχομαι κάποια στιγμή η Εθνική να έχει περισσότερους παίκτες από τον ΟΦΗ»

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος