Ο Bορειοκορεάτης ηγέτης Κιμ Γιονγκ Ουν κατηγόρησε τις ΗΠΑ για κλιμάκωση της έντασης και των προκλήσεων, υποστηρίζοντας ότι η κορεατική χερσόνησος βρίσκεται σήμερα – περισσότερο από ποτέ – αντιμέτωπη με τον κίνδυνο ενός πυρηνικού πολέμου, μεταδίδει σήμερα το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων KCNA.
Κατά την ομιλία του χθες σε αμυντική έκθεση στην Πιονγκγιάνγκ, ο Κιμ υποστήριξε ότι είχε επιδιώξει διαπραγματεύσεις με την Ουάσινγκτον, αλλά το αποτέλεσμα επιβεβαίωσε την «επιθετική και εχθρική» πολιτική των ΗΠΑ εναντίον της Βόρειας Κορέας, αναφέρει το δημοσίευμα του KCNA.
Ο Κιμ Γιονγκ Ουν τόνισε την ανάγκη ανάπτυξης και εκσυγχρονισμού των οπλικών συστημάτων της Βόρειας Κορέας, ενώ δεσμεύτηκε πως θα συνεχίσει να αναπτύσσει τις αμυντικές δυνατότητες της χώρας ώστε να ενισχύσει την στρατηγική της θέση.
Ο Κιμ Γιονγκ Ουν τόνισε την ανάγκη ανάπτυξης και εκσυγχρονισμού των οπλικών συστημάτων της Βόρειας Κορέας, ενώ δεσμεύτηκε πως θα συνεχίσει να αναπτύσσει τις αμυντικές δυνατότητες της χώρας ώστε να ενισχύσει την στρατηγική της θέση.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Βενεζουέλα: Τουλάχιστον 32 νεκροί και πάνω από 700 τραυματίες από τον διπλό σεισμό των 7,2 και 7,5 Ρίχτερ
ΗΠΑ και Ιράν υπέγραψαν συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου
Κλιμάκωση στη Μέση Ανατολή μετά την κατάρριψη αμερικανικού Apache – Πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν και ιρανική απάντηση