Ο Έλον Μασκ βρίσκεται στο Παρίσι μαζί με τον Ντόναλντ Τραμπ και βρέθηκε στην Παναγία των Παρισίων, όπου δήλωσε εντυπωσιασμένος από το ανακαινισμένο ναό. Μάλιστα, δημοσίευσε και βίντεο από εσωτερικό του ναού γράφοντας «Magnificat Cathédrale».
American Presidential First Buddy Elon Musk is at the Notre Dame Cathedral reopening. pic.twitter.com/ZSk2uHfjeV
— George (@BehizyTweets) December 7, 2024
Τέλος, ο ίδιος έκανε αναφορά στην ψαλμωδία «Η Ωδή της Θεοτόκου».
Magnificat Cathédrale @NotreDameParis pic.twitter.com/NIqb6yNxc5
— Elon Musk (@elonmusk) December 7, 2024

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Βενεζουέλα: Τουλάχιστον 32 νεκροί και πάνω από 700 τραυματίες από τον διπλό σεισμό των 7,2 και 7,5 Ρίχτερ
ΗΠΑ και Ιράν υπέγραψαν συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου
Κλιμάκωση στη Μέση Ανατολή μετά την κατάρριψη αμερικανικού Apache – Πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν και ιρανική απάντηση