Επιχείρηση καθαρισμού του ρέματος της ΥΦΑΝΕΤ στην περιοχή της Τούμπας πραγματοποίησαν το πρωί του Σαββάτου συνεργεία του Δήμου Θεσσαλονίκης. Σύμφωνα με τον Δήμο, ο καθαρισμός του χώρου έγινε με στόχο την απόδοσή του ως χώρο αναψυχής, το επόμενο διάστημα, στους κατοίκους της περιοχής.
“Ο δημόσιος χώρος είναι υπόθεση όλων μας. Με παρεμβάσεις μας σε όλη την πόλη, διασφαλίζουμε τη βελτίωση της καθημερινότητας του πολίτη”, αναφέρει ανάρτηση στην επίσημη σελίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενώ τονίζεται πως: “Βάζουμε τέλος σε εικόνες που προσβάλουν την πόλη”.
Η ανάρτηση του Δήμου Θεσσαλονίκης:
Σήμερα το πρωί πραγματοποιήθηκε συντονισμένη επιχείρηση των Αντιδημαρχιών Περιβάλλοντος και Καθαριότητας για τον καθαρισμό του ρέματος της ΥΦΑΝΕΤ, με στόχο την απόδοσή του ως χώρο αναψυχής, το επόμενο διάστημα, στους κατοίκους της περιοχής. Ο δημόσιος χώρος είναι υπόθεση όλων μας. Με παρεμβάσεις μας σε όλη την πόλη, διασφαλίζουμε τη βελτίωση της καθημερινότητας του πολίτη. Βάζουμε τέλος σε εικόνες που προσβάλουν την πόλη.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)
ΕΝΦΙΑ 2027: Με τα πραγματικά τετραγωνικά ο υπολογισμός – Χωρίς αναδρομικές χρεώσεις, αλλά με πρόστιμα στο νέο ΜΙΔΑ