Πιθανό να παραμείνει και τη νέα σεζόν στον Παναθηναϊκό ο Ντόμινικ Νάγκι, αναφέρουν ουγγρικά Μέσα Ενημέρωσης.
Λόγω της οικονομικής ζημιάς από την πανδημία του κορονοϊού, η ομάδα δεν μπορεί να πληρώσει τη ρήτρα για να αποκτήσει τον 25χρονο εξτρέμ, σύμφωνα με όσα γράφονται.
Εντούτοις, το τριφύλλι ενδέχεται να προτείνει στη Λέγκια Βαρσοβίας ανανέωση του δανεισμού, αφού υπάρχει ικανοποίηση προς το πρόσωπό του.
Με την πράσινη φανέλα ο Νάγκι έχει καταγράψει ένα γκολ και μια ασίστ.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος
Στον ΟΦΗ θα συνεχίσει την καριέρα του ο Ανδρέας Μπουχαλάκης
Ο Borja Gonzalez μένει στον ΟΦΗ