Το δικαστήριο καταδίκασε το μεσημέρι της Δευτέρας (13.01) τους πρώην προστατευόμενους μάρτυρες στην υπόθεση Novartis, όπως και πρωτοδίκως για ψευδή κατάθεση και ψευδή καταμήνυση.
Ειδικότερα, ο Φιλίστορας Δεστεμπασίδης κρίθηκε ένοχος, όπως και πρωτόδικα, για ψευδή κατάθεση κατά συρροή σε βάρος όσων τον μήνυσαν και για ψευδή καταμήνυση σε βάρος Α. Γεωργιάδη, Α. Λοβέρδου και Ν. Μανιαδάκη.
Η Μαρία Μαραγγέλη καταδικάστηκε για ψευδή κατάθεση κατά συρροή για όλους όσοι στράφηκαν εναντίον της με μηνύσεις και για ψευδή καταμήνυση σε βάρος Α. Γεωργιάδη, Γ. Στουρνάρα, Α. Λοβέρδου και Α. Σαμαρά.
ertnews.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό