Ολοκληρώθηκε το απόγευμα της Κυριακής (28/6) η πρώτη προπόνηση της ομάδας του ΟΦΗ μετά την αναμέτρηση με τον Παναθηναϊκό.
O Lisandro Semedo, ο οποίος τραυματίστηκε κατά τη διάρκεια του αγώνα, δε συμμετείχε στο πρόγραμμα, καθώς έχει υποστεί θλάση πρώτου βαθμού στον δικέφαλο του δεξιού ποδιού και η κατάσταση του θα επανεκτιμάται καθημερινά.
Ο Γιάννης Δερμιτζάκης συμμετείχε σε μέρος της προπόνησης. Ο Κοσμάς Τσιλιανίδης έκανε θεραπεία και πρόγραμμα αποκατάστασης, ενώ ο Felipe Souza ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα.
Όσοι αγωνίστηκαν στο χθεσινό ματς, ακολούθησαν πρόγραμμα αποκατάστασης. Το πρόγραμμα για τους υπόλοιπους περιελάμβανε ασκήσεις κινητικότητας, άσκηση μεταβάσεων, παιχνίδι κατοχής και τελικό παιχνίδι σε μικρούς χώρους.
Πηγή: kritipress.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος