Νέο κρούσμα ευλογιάς των αιγοπροβάτων εντοπίστηκε στον νομό Λάρισας και ειδικότερα σε κτηνοτροφική μονάδα στην Ιτέα των Γόννων. Ο ιδιοκτήτης της μονάδας ενημερώθηκε από τις αρμόδιες υπηρεσίες το Σάββατο για τα αποτελέσματα των ελέγχων, ωστόσο ο ίδιος ζητά επανεξέταση.
Ειδικότερα, ο κτηνοτρόφος κ. Γ.Γ, μιλώντας στην ΕΡΤ Λάρισας τόνισε ότι από την πρώτη στιγμή που του γνωστοποιήθηκε το αποτέλεσμα των ελέγχων, ενημέρωσε τους υπεύθυνους των γειτονικών κτηνοτροφικών μονάδων για τις εξελίξεις, συμπλήρωσε ωστόσο πως τα ζώα του δεν εμφανίζουν συμπτώματα της ασθένειας και γι’ αυτό ζητά επανέλεγχο.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Ρουμάνοι Τουριστικοί Πράκτορες σε Λέσβο και Χίο
Β. Κικίλιας από Ρώμη: «Συμμαχία Ελλάδας- Ιταλίας για την ανταγωνιστικότητα της ευρωπαϊκής ναυτιλίας και των λιμένων»
Προληπτικός Οδοντιατρικός έλεγχος στον Δήμο Πεντέλης στο πλαίσιο του προγράμματος καλοκαιρινής δημιουργικής απασχόλησης