«Εάν οι Ευρωπαίοι έχουν ανάγκη από ενέργεια τότε θα πρέπει να πατήσουν το κουμπί και να ανοίξουν τον αγωγό Nord Stream 2». Αυτό είναι το νέο εκβιαστικό μήνυμα του Ρώσου προέδρου, Βλάντιμιρ Πούτιν προς τις Βρυξέλλες, υπό το φως της ενεργειακής κρίσης στη Γηραιά Ήπειρο.
Ο Βλαντιμίρ Πούτιν, μιλώντας σε δημοσιογράφους μετά τη σύνοδο κορυφής του Οργανισμού Συνεργασίας της Σαγκάης στο Ουζμπεκιστάν, κατηγόρησε την «πράσινη ατζέντα» για την ενεργειακή κρίση και όχι στον πόλεμο.
«Το συμπέρασμα είναι, αν έχετε ανάγκη, αν σας είναι τόσο δύσκολο, απλώς άρετε τις κυρώσεις στο Nord Stream 2, που είναι 55 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα φυσικού αερίου ετησίως, απλώς πατήστε το κουμπί και όλα θα ξεκινήσουν», είπε χαρακτηριστικά.
Σημειώνεται πως, ο Nord Stream 2 είναι ένας αγωγός παράλληλος του Nord Stream 1 και θα εξασφάλιζε απόλυτη ενεργειακή επάρκεια στη Γερμανία.
Λίγες μέρες πριν τον πόλεμο η Γερμανία δεν έδωσε τελικά αδειοδότηση και τον έχει βάλει στον πάγο.
Τέλος, οι Αμερικανοί και οι ανατολικοευρωπαίοι δεν ήθελαν με τίποτα τον εν λόγω αγωγό.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Βενεζουέλα: Τουλάχιστον 32 νεκροί και πάνω από 700 τραυματίες από τον διπλό σεισμό των 7,2 και 7,5 Ρίχτερ
ΗΠΑ και Ιράν υπέγραψαν συμφωνία για τον τερματισμό του πολέμου
Κλιμάκωση στη Μέση Ανατολή μετά την κατάρριψη αμερικανικού Apache – Πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν και ιρανική απάντηση