Στο νέο πρόγραμμα «Ανακαινίζω» για ανακαίνιση και ιδιοκατοίκηση, αναφέρθηκε η Υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Δόμνα Μιχαηλίδου, μιλώντας στην ΕΡΤ.
Το πρόγραμμα στοχεύει τόσο στην επιστροφή κλειστών κατοικιών στην αγορά όσο και στη βελτίωση κατοικιών που χρησιμοποιούνται για ιδιοκατοίκηση.
Όπως είπε η Δόμνα Μιχαηλίδου, το πρόγραμμα ανοίγει αρχικά για τα κλειστά ακίνητα και, λίγες εβδομάδες αργότερα, για τα κατοικημένα ακίνητα.
Η Υπουργός τόνισε ότι το νέο «Ανακαινίζω» είναι αποτέλεσμα συστηματικής διαπραγμάτευσης με τους ευρωπαϊκούς θεσμούς, ώστε να υπάρξουν διευρυμένα εισοδηματικά κριτήρια και ειδική μέριμνα για οικογένειες, τρίτεκνους, μονογονεϊκές οικογένειες και άτομα με αναπηρία.
Η επιδότηση μπορεί να φτάσει έως και το 95% του κόστους, με βασική χρηματοδότηση έως 36.000 ευρώ ανά κατοικία και προσαύξηση 5.000 ευρώ για κάθε παιδί, φτάνοντας έως και τις 46.000 ευρώ για οικογένεια με δύο παιδιά.
Το πρόγραμμα αφορά παλαιές κατοικίες έως 120 τ.μ., κατασκευής πριν από το 1990, και δεν περιορίζεται στην ενεργειακή αναβάθμιση. Καλύπτει ουσιαστικές παρεμβάσεις, όπως ηλεκτρολογικά, υδραυλικά, κουζίνα, μπάνιο και αποκατάσταση φθορών, με στόχο τα σπίτια να γίνουν λειτουργικά, ασφαλή και βιώσιμα.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Τα πρώτα «γαλάζια» ψηφοδέλτια για τις εκλογές του 2027 ανακοίνωσε η Νέα Δημοκρατία
Παραιτήθηκε ο Γιώργος Διδασκάλου από τη θέση του γενικού γραμματέα του ΥΠΠΟ
Εκδήλωση Μνήμης για το 1ο Σαμποτάζ του Αεροδρομίου Καστελλίου (1942-2026)