Νέες πληροφορίες για την ελλιπή εκπαίδευση του 59χρονου σταθμάρχη Λάρισας ο οποίος είχε βάρδια το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου όταν κι έγινε φονική σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών στα Τέμπη έρχονται στο φως της δημοσιότητας.
Ο 59χρονος σταθμάρχης, ο οποίος βρίσκεται ήδη προφυλακισμένος, έκανε το μεγαλύτερο μέρος της ελλιπούς του εκπαίδευσης στη Καλαμπάκα και στο Λιτόχωρο.
Σύμφωνα πληροφορίες του MEGA, στην Καλαμπάκα φαίνεται πως ο 59χρονος εκπαιδεύτηκε σε σταθμό χωρίς πίνακα ελέγχου ενώ στο Λιτόχωρο έκανε εκπαίδευση σε χαλασμένο πίνακα ελέγχου.
madata.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό