Νέα αναβολή είχαμε στην Γενική Συνέλευση της Superleague, λόγω μη επίτευξης απαρτίας.
Η Γενική Συνέλευση θα μετατεθεί για την Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου στις 11:30, με τα ίδια θέματα ημερησίας διάταξης και χωρίς άλλη πρόσκληση.
Αυτό σημαίνει πως πήρε πάλι αναβολή η εγγραφή του Απόλλωνα Σμύρνης στην κατηγορία, ενώ δεν αναμένεται να ληφθούν αποφάσεις για την προκήρυξη του πρωταθλήματος.
Η ανακοίνωση:
«Λόγω μη επίτευξης απαρτίας, κατά το άρθρο 15 του Καταστατικού του Συνεταιρισμού, θα λάβει χώρα β’ επαναληπτική Γενική Συνέλευση μέσω τηλεδιάσκεψης την Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2020 και ώρα 11:30 π.μ., με τα ίδια θέματα ημερησίας διάταξης και χωρίς άλλη πρόσκληση».

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος