Κοινή επιστολή, την οποία προσυπογράφουν και οι έντεκα υποψήφιοι βουλευτές του νομού Ηρακλείου της Νέας Δημοκρατίας, απέστειλε η Διοικούσα Επιτροπή (Νο.Δ.Ε.) Π.Ε. Ηρακλείου σε όλα τα μέλη του κόμματος στο νομό.
Στην επιστολή, παράλληλα με τις ευχαριστίες που απευθύνουν στους πολίτες για την εμπιστοσύνη τους και την καθαρή νίκη της παράταξης στις εκλογές της 21ης Μαΐου, τονίζεται ότι παρά το εντυπωσιακό αποτέλεσμα, δεν πρέπει να υπάρξει κανένας εφησυχασμός.
Οι εκλογές της 25ης Ιουνίου είναι οι πλέον κρίσιμες, καθώς από αυτές θα προκύψει η επόμενη Κυβέρνηση της Χώρας. Για τον λόγο αυτό η συμμετοχή όλων μας είναι επιβεβλημένη. Δεν πρέπει να χαθεί καμία ψήφος.
Και καταλήγουν:
«Στις 25 Ιουνίου ψηφίζουμε, στις 26 συνεχίζουμε!
Με ισχυρή εντολή για κυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας με Πρωθυπουργό τον Κυριάκο Μητσοτάκη.
Για να πάμε όλοι μαζί σταθερά, τολμηρά και μόνο μπροστά!


Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό