«Η μεγάλη εικόνα είναι το πώς θα προστατεύσουμε τους εργαζόμενους», επισήμανε η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, μιλώντας στην εκπομπή του ΕΡΤNews “Newsroom” και τους Στέλλα Παπαμιχαήλ και Γιώργο Σιαδήμα, υπογραμμίζοντας ότι προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η ενίσχυση των Συλλογικών Συμβάσεων.
Η κ. Κεραμέως τόνισε, μεταξύ άλλων, αναφερόμενη στην ανεργία: «Έχει φτάσει στο 9,3%, ποσοστό που αποτελεί ρεκόρ δεκαπενταετίας». Όσον αναφορά στις συντάξεις, η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης γνωστοποίησε ότι έρχονται αυξήσεις ύψους 2,2 – 2,5% από την 1η Ιανουαρίου του 2025.
Δείτε την συνέντευξη της κας Κεραμέως στην ΕΡΤ:

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό