Ολοκληρώθηκε το απόγευμα της Τρίτης (11/8) η προπόνηση του ΟΦΗ στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Ο Adil Nabi επέστρεψε από την άδεια του και προπονήθηκε κανονικά. Ο Felipe Souza συμμετείχε στο μεγαλύτερο μέρος της προπόνησης, ενώ οι Κοσμάς Τσιλιανίδης και Δημήτρης Σωτηρίου έκαναν πρόγραμμα αποκατάστασης.
Η προπόνηση ήταν επικεντρωμένη σε ασκήσεις κινητικότητας και ενδυνάμωσης, ασκήσεις τεχνικής και μεταβιβάσεων και παιχνίδι κατοχής.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος