Ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, μίλησε στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΣΚΑΪ, λέγοντας ότι σε λίγες μέρες ή εβδομάδες θα υπάρξουν καλά νέα για το νέο γήπεδο στον Παναθηναϊκό.
Αναλυτικά τα όσα είπε για αυτό το θέμα:
«Να περιμένουν καλά νέα, ελπίζω σύντομα. Θα μείνω εδώ αυτή τη στιγμή, να μου επιτρέψετε. Ως Αθηναίος και Παναθηναϊκός αντιλαμβάνομαι πάρα πολύ καλά την αγωνία που λέει ‘επιτέλους να κάνουμε κάτι’. Είκοσι χρόνια το δουλεύουμε. Λίγες ημέρες ακόμη, λίγες εβδομάδες ακόμη».

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος