Ο πρωθυπουργός στο διάγγελμά του έστειλε ξεκάθαρο μήνυμα σε διοργανωτές, αλλά και συμμετέχοντας στα πάρτι που διοργανώνονται τις τελευταίες ημέρες σε πλατείες και δρόμους ανά την Επικράτεια, αλλά σε μεγαλύτερο βαθμό στην Αθήνα τονίζοντας, ταυτόχρονα ότι «τα δεδομένα γεννούν αισιοδοξία, όμως προϋποθέτουν και πειθαρχία».
«Με την προοπτική άρσης των περιορισμών, όποιος έχει κουραστεί δεν έχει, πια, το άλλοθι να αυθαιρετεί», ανέφερε αρχικά επί του θέματος ο κ. Μητσοτάκης και πρόσθεσε: «Και όσοι αλόγιστα συναθροίζονται σε πλατείες, επιτέλους, ας σταματήσουν».
«Αν και λίγοι μπροστά στα εκατομμύρια των συνεπών, μπορεί να βλάψουν πολλούς, τους εαυτούς τους και τους δίπλα τους», είπε ακόμη ο Πρωθυπουργός.
madata.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)
ΕΝΦΙΑ 2027: Με τα πραγματικά τετραγωνικά ο υπολογισμός – Χωρίς αναδρομικές χρεώσεις, αλλά με πρόστιμα στο νέο ΜΙΔΑ
Πρόγνωση καιρού σήμερα Πέμπτη 25/6/26