Μια… πρόβλεψη για την εξέλιξη του φετινού πρωταθλήματος επιχείρησε ο πρωθυπουργός από τη Θεσσαλονίκη.
Συγκεκριμένα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης εξέφρασε την άποψη ότι ο ΠΑΟΚ αξίζει να αναδειχθεί πρωταθλητής φέτος σε συνάντηση που είχε με πολίτες της Θεσσαλονίκης, σε περίπατό του στην Πολίχνη μετά την εκδήλωση για την ανακοίνωση των μέτρων κατά του σχολικού bullying.
Ο πρωθυπουργός δήλωσε για τον ΠΑΟΚ:
«Αξίζει να πάρει φέτος το πρωτάθλημα, ειδικά μετά το 2-2 (σ.σ. στη Νέα Φιλαδέλφεια με αντίπαλο την ΑΕΚ)», είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Για να δούμε…
Πηγή: topontiki.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος