Με αφορμή τις Άγιες Ημέρες του Πάσχα, ο Αντιπεριφερειάρχης Κεντρικού Τομέα Αθηνών, Κωνσταντίνος Ζώμπος, και ο Δήμαρχος Δάφνης-Υμηττού, Νικόλαος Τσιλίφης, επισκέφθηκαν το Οικοτροφείο “Δάφνη” της ΑμΚΕ Ευρωπαϊκή Έκφραση.
Μέσα σε μια ζεστή και συγκινητική ατμόσφαιρα, προσέφεραν πασχαλινές λαμπάδες στους ωφελούμενους της δομής, μεταφέροντας ένα μήνυμα αγάπης, ελπίδας και συμπαράστασης. Η παρουσία τους γέμισε χαρά τα πρόσωπα των ενοίκων της δομής και αποτέλεσε μια ακόμη συμβολική πράξη έμπρακτης στήριξης σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες.
Ο Αντιπεριφερειάρχης και ο Δήμαρχος αντάλλαξαν ευχές με τους ωφελούμενους και το προσωπικό, εκφράζοντας τον σεβασμό και την εκτίμησή τους για το πολύτιμο έργο που επιτελείται καθημερινά στο Οικοτροφείο.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό