Tην ερχόμενη Δευτέρα 18 Ιανουαρίου, θα πληρωθούν οι ιδιοκτήτες ακινήτων το 50% της απώλειας που είχαν υποστεί για τον μήνα Νοέμβριο, ενώ επιδίωξη είναι, στις 15 Φεβρουαρίου να πληρωθούν, το 50% της απώλειας που είχαν υποστεί για τον μήνα Δεκέμβριο.
Όσον αφορά στα ενοίκια που δεν θα καταβληθούν τον Ιανουάριο, και με τα οποία οι ιδιοκτήτες θα αποζημιωθούν με το 80% του αρχικού ενοικίου, στόχος είναι, σύμφωνα και με δηλώσεις του υπουργού Οικονομικών Χρήστου Σταϊκούρα να καταβληθεί η αποζημίωση τον Φεβρουάριο.
Η επιτάχυνση συνδέεται με το γεγονός, πως πλέον ο ιδιοκτήτης δεν χρειάζεται επιβεβαίωση για τη μείωση του ενοικίου από την πλευρά του ενοικιαστή, όπως γινόταν προηγουμένως και η διαδικασία γίνεται ακόμη πιο εύκολη.
madata.gr

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό
13ο Διεθνές Συμπόσιο για τη Βιολογία των Χερσαίων Ισοπόδων (ISTIB-13)