Οι σταθμοί θα παραμείνουν κλειστοί από την Κυριακή 04/05 έως και της Πέμπτη 08/05 και από τις 21.00 το βράδυ έως τη λήξη της κυκλοφορίας, λόγω τεχνικών εργασιών για την εγκατάσταση δικτύου 5G.
Σύμφωνα με την ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ, η κυκλοφορία στη Γραμμή 2 θα πραγματοποιείται στο τμήμα «Άγιος Δημήτριος»- «Ανθούπολη».
Παράλληλα, για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, δρομολογείται από τον ΟΑΣΑ, η προσωρινή κυκλική λεωφορειακή γραμμή Χ12.
Ως αφετηρία αυτής, ορίζεται, ο ειδικά διαμορφωμένος χώρος στη στάση του Μετρό «Άγιος Δημήτριος», από όπου είναι και η αφετηρία του 109. Όσον αφορά για το σταθμό «Ελληνικό», η επιβίβαση και η αποβίβαση θα πραγματοποιείται στη στάση «Στ. Ελληνικό» προς Γλυφάδα.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό