Τα ξημερώματα της Πρωτοχρονιάς, ένα 14χρονο κορίτσι από την περιοχή του Μελιγαλά κατέληξε στο Νοσοκομείο Καλαμάτας λόγω υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ. Το περιστατικό συνέβη σε κέντρο διασκέδασης, όπου η ανήλικη αισθάνθηκε αδιαθεσία και μεταφέρθηκε αρχικά στο Κέντρο Υγείας Μελιγαλά και στη συνέχεια στο Γενικό Νοσοκομείο Καλαμάτας. Ο εφημερεύων γιατρός του νοσοκομείου ενημέρωσε την Αστυνομία Οιχαλίας, εξηγώντας ότι η κατάσταση της 14χρονης οφειλόταν στην κατανάλωση αλκοόλ.
Ακολούθησαν συλλήψεις
Ο 39χρονος ιδιοκτήτης του κέντρου διασκέδασης συνελήφθη για την παράνομη πώληση αλκοόλ σε ανήλικη, ενώ και η 37χρονη μητέρα του κοριτσιού συνελήφθη για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο. Με εντολή του εισαγγελέα, και οι δύο αφέθηκαν ελεύθεροι, ενώ η υπόθεση διερευνάται από το Αστυνομικό Τμήμα Οιχαλίας. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της αστυνομίας, απαγορεύεται η πώληση αλκοόλ σε άτομα κάτω των 18 ετών, όπως ορίζει η νομοθεσία. Το κορίτσι έλαβε εξιτήριο το απόγευμα της ίδιας ημέρας.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Πτώση πυροσβεστικού ελικοπτέρου στη λίμνη Αώου – Σώα τα δύο μέλη του πληρώματος
Πανελλαδικές 2026: Αναρτήθηκαν οι βαθμολογίες – Πώς θα δείτε τα αποτελέσματα
«Τέχνη Καθ΄’ Οδόν» του Δήμου Ηρακλείου-Εκδηλώσεις και σε Αλάτσατα, Άγιο Μύρωνα, Σκαλάνι, Νέα Αλικαρνασσό