Οι πράσινοι μετά το ρεπό της Πέμπτης επέστρεψαν στις προπονήσεις το πρωί της Παρασκευής.
Όσοι αγωνίστηκαν βασικοί στο ματς της Τούμπας ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας. Οι υπόλοιποι ξεκίνησαν με προθέρμανση και συνέχισαν με παιχνίδι στο μισό γήπεδο.
Στην προπόνηση επέστρεψε ο Αγιούμπ, ο οποίος ξεπέρασε τον τραυματισμό του, ενώ κατά τη διάρκεια της προπόνησης υπέστη διάστρεμμα ο Κόναν και αποχώρησε. Θεραπεία ακολούθησαν οι Χατζηθεοδωρίδης, Νάγκι, Βέλεθ, Εμμανουηλίδης, Μαυρομμάτης. Απουσίασε με άδεια για προσωπικούς λόγους ο Καρλίτος.
Μετά το τέλος της προπόνησης οι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού και όλα τα στελέχη της ομάδας υποβλήθηκαν σε τεστ ανίχνευσης Covid-19.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
O Λευτέρης Αυγενάκης για την άνοδο της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου στην Elite League
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027