Ο ΟΦΗ θα αντιμετωπίσει τον Παναθηναϊκό το Σάββατο, για λογαριασμό της 4ης αγωνιστική των play off, με τις δυο ομάδες να ψάχνουν την πρώτη τους νίκη.
Με τον Νίκο Μαρινάκη να προπονείται κανονικά συνεχίστηκε το πρωί της Πέμπτης (25/6) η προετοιμασία των Κρητικών για τον εντός έδρας αγώνα με τους πράσινους (27/6, 21:30).
Ο Κοσμάς Τσιλιανίδης έκανε θεραπεία και πρόγραμμα αποκατάστασης, ο Γιάννης Δερμιτζάκης ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα, όπως και ο Felipe Souza.
Η σημερινή προπόνηση περιελάμβανε ασκήσεις κινητικότητας, παιχνίδια κατοχής, ενώ δόθηκε έμφαση σε ασκήσεις με τελειώματα φάσεων.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος