Με προπόνηση που έγινε το απόγευμα της Τετάρτης (19/8) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο συνεχίστηκε η προετοιμασία της ομάδας του ΟΦΗ, ενόψει της έναρξης της νέας αγωνιστικής περιόδου 2020-21.
Ο Juan Νeira, ο οποίος έχει ενοχλήσεις στο υποκνημίδιο, έκανε, για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα, θεραπεία.
Μέρος της προπόνησης ακολούθησαν οι Felipe Souza και Δημήτρης Σωτηρίου, ενώ ο Κοσμάς Τσιλιανίδης έκανε πρόγραμμα αποκατάστασης.
Η σημερινή προπόνηση περιελάμβανε ασκήσεις κινητικότητας και τεχνικής, παιχνίδια με έμφαση στην τεχνική και στατικές φάσεις.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος