Με προπόνηση που έγινε το πρωί της Τρίτης στο Αθλητικό Κέντρο του Ρέντη, ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του Ολυμπιακού για την εκτός έδρας αναμέτρηση με τον Άρη. Αμέσως μετά ο Πέδρο Μαρτίνς ανακοίνωσε την αποστολή που θα ταξιδέψει στη Θεσσαλονίκη για τον αγώνα της Τετάρτης για την 7η αγωνιστική των Play-off της Super League.
Ο Πορτογάλος τεχνικός άφησε εκτός αποστολής τους Σα, Τσιμίκα, Μπα, Γκιγέρμε και Ελ Αραμπί. Στην 20άδα συμπεριλήφθηκαν οι νεαροί Καραργύρης, Μαρτίνης, Ξενιτίδης και Σουρλής.
Αναλυτικά η αποστολή
Καραργύρης, Αλέν, Τζολάκης, Ελαμπντελαουί, Γκασπάρ, Τοροσίδης, Παπαδόπουλος, Σεμέδο, Σισέ, Μαρτίνης, Ξενιτίδης, Καφού, Καμαρά, Μπουχαλάκης, Σουρλής, Ραντζέλοβιτς, Μασούρας, Λοβέρα, Μπρούνο, Φορτούνης, Βαλμπουενά, Χασάν.

Περισσότερα Νέα Κατηγορίας...
Συμμετοχή του Γραφείου Αθλητισμού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στις «Ημέρες Θάλασσας 2026»
Ιστορική επιτυχία για την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου – Στην Elite League με wild card την αγωνιστική περίοδο 2026-2027
Συνεχίζει στον ΟΦΗ ο Κώστας Βλαχόπουλος